Актуально

333 Ziemas kauss 1.posms | nolikums un trases konfigurācija

Sestdien, 26. novembrī sporta kompleksā “333” ar pirmo “333 Ziemas kausa” posmu tiks atklātas Latvijas standarta automašīnu ziemas sezonas sacensības!
Sacensību dienu sāks pilnpiedziņas automašīnu klase ar braucieniem plkst. 9:00, bet dienas otrajā daļā, plkst. 12:00 startēs priekšējās un aizmugurējās piedziņas klases braucēji. 
SACENSĪBU NOLIKUMS ŠEIT

Pirmais posms sastāvēs no 75% asfalta un 25% grants seguma daļas. Šajā rallijkrosa veida trasē braukšanas virziens būs pa pulksteņa rādītāja virzienu, kas pie šādas konfigurācijas būs neierasti, taču noteikti aizraujoši! 

“333 Ziemas kauss” pirmā posma dienas kārtība:

1.daļa – (4WD)
7:30 - 8:15| reģistrācija 
8:30 - 8:50 | dalībnieku sapulce 
9:00 – 10:00 | 1. brauciena starts 
10:00 – 11:00 | 2. brauciena starts    
11:00 – 12:00 | 3. brauciena starts 
12:00 | 1.daļas beigas
12:15 apbalvošana
2.daļa – (2WD, RWD)
11:00 - 11:45 | reģistrācija 
11:45 - 12:00 | dalībnieku sapulce 
12:00 - 14:30 | 1. brauciena starts 
14:30 - 17:00 | 2. brauciena starts 
17:00 - 19:30 | 3. brauciena starts 
19:45 | apbalvošana 

Sacensību dienas kārtībā var būt izmaiņas, ņemot vērā dalībnieku skaitu

Dalībnieku reģistrācija sacensībām norisināsies atsevišķi - pirms klašu braucieniem. Savukārt uz starta dalībnieki izies tādā secībā, kā tika saņemtas pieteikuma anketas. Sacensību rezultāti visās klasēs tiks vērtēti atsevišķi profesionāļu (PRO) un amatieru (AM) grupās.

Pieteikšanās sacensībām iespējama  klātienē Rīgā, veikalā “Autoeksperts”, Gunāra Astras ielā 3 līdz 24. novembrim, kā arī sūtot pieteikuma anketu uz info@333.lv līdz 25. novembrim vai klātienē, pirms sacensībām sporta kompleksā “333”. Dalības maksa: 40 EUR.
Kvalifikācijas anketa ŠEIT
Pieteikuma ankteta ŠEIT

 Tā kā sacensības drīkst piedalīties arī dalībnieki, kuri vēl nav sasnieguši 18 gadu vecumu, sacensību organizatori aicina jau laicīgi sagatavot rakstisku vecāku vai juridiski apstiprināta aizbildņa atļauju dalībai sacensībās. Atļauja būs jāuzrāda pie reģistrācijas sacensībām.  

Pirmā sacensību posma patrons ir veikals “Autoeksperts”, nodrošinot balvu fondu visu grupu TOP3 uzvarētājiem. 

 

Посоветуй это мероприятие
14

Хочешь оставить комментарий по этой статье?

27.11.2016
22:28

Braucu 4wd klasē, un ļoti patika, ka no rīta Mūs laida. Jo visus gadus MĒS palikām līdz tumsai, un kā Te jau minēja, mājās ap 01:30. Viss bija OK. Par bedrēm, viņas ir un būs. Neko nevar darīt. Es pats pagājušo sezonu nobraucu precīzi 153metrus. Pārsists ritenis un sacensība galā.

Ответить на комментарий
27.11.2016
22:01

Skatījos bija daudz bildētāju,filmetaju,ir kat kur kas redzams?no 4wd

Ответить на комментарий
27.11.2016
20:21

Pasākums uz goda. Ja kāds nevēlas -tas nav obligāti jāapmeklē.

Ответить на комментарий
27.11.2016
16:47

Paldies,bija ļoti forša gonka!!!

Ответить на комментарий
27.11.2016
14:33

Tie, kas čīkst par bedrēm, tad droši jāizvēlas cits sacensību formāts, kā minišoseja u.t.t. Bedres bij bet nu normas robežās! vnk jāizvēlas pareizāka trajektorija. Man ir pilnīgs standarta auto un nekādu dižu diskomfortu tas nesagādāja! Vienīgais jā par to ka derētu am braucējus likt vienā braucienā un pro citā! Un ja dalībnieku skaits būs tāds pats un lielāks apsvērt domu taisīt pasākumu 2 dienas! skaņa bij par klusu! Bet kopumā esmu apmierināts, gan ar trasi, gan rezultātu. Organizācijā protams bij aizķeršanās, bet cerams tas tikai uz sezonas pirmo posmu! un kur vēl ar dalības maksu 40eur, ljoti demokrātiskiem noteikumiem, var tik daudz izbraukāties un vēl beigās balvas dabūt tik daudz, ka nevar aiznest :)

Ответить на комментарий
27.11.2016
13:11

Paldies par pasākumu. Lieliski pavadīts laiks. Trases konfigurācija - pēc sajūtām labākā kāda līdz šim bijusi. Bauda braukt! Ieteikums: Amatierus likt kopā ar amatieriem un Pro ar pro. Lai trasē braucošajiem ātrumi līdzīgāki.

Ответить на комментарий
27.11.2016
12:29

Pasākums bija labs bet organizēts slikti, pilnpiedziņas ir jālaiz beidzamā jo izārda grants daļu, otrs liels mīnus ir tiesneša runāšanu nevar dzirdēt jāatrodas visu laiku pie starta, a ja ieej pasildīties atkal nekā nedzirdi ko pazino

Ответить на комментарий
27.11.2016
12:11

Braucu pilnpiedziņas un arī brauciena vidū līdzināja trasi,un neredzēju nekādu problēmu.ideali pavadīts laiks. Un visi čīkstuļi pīkstiļi var nebraukt,lai nevilktu dienu garumā. Un biznesmeņi sprauž taisni pa jaunuzlietu atobāni,un pēctam padomā kapec 333 pasākumus apmeklē tik daudz dalībnieku.

Ответить на комментарий
27.11.2016
14:56

No 4WD skatu punkta! Par negantajiem 4WD braucējiem kuri sagandē trasi, diezin vai mēs 38 mašīnas varam to sagandēt vairāk kā Jūs ar dalībnieku skaitu ap 100. Pagājušo gad startējām 1.posmā kā otrie un sacensības beidzām tā ka mājās biju ap 01.30. Tāpēc manuprāt nekādas divas dienas nav vajadzīgas, un neaizmirsīsim to ka Jūs ar savu viedoki un problēmām esat viens, savukārt organizatoram ir jāizdabā katram dalībniekam un trasē bija jābūt no 06.30 līdz pēdējam apmeklētājam........ Par bedrēm, nu nebija viņas lielākas kā savulaik supersprintā jebkurā no posmiem kā arī citos ziemas kausos ir šādas bedres. Par trases līdzināšanu, starp braucieniem, tā notiek visur, personīgi man vairāk nepatika asfalta tīrīšana no akmeņiem un grants, jo tas pirmajiem braucējiem deva priekšrocības. Taču no nākamā posma šī problēma atkritīs, jo visi līderi startēs kopā. Vienīgais kas man personīgi krita acīs, ka tiesneši ar zilo karogu plivināšanu nebija diez ko aktīvi.... Jānis

27.11.2016
14:55

No 4WD skatu punkta! Par negantajiem 4WD braucējiem kuri sagandē trasi, diezin vai mēs 38 mašīnas varam to sagandēt vairāk kā Jūs ar dalībnieku skaitu ap 100. Pagājušo gad startējām 1.posmā kā otrie un sacensības beidzām tā ka mājās biju ap 01.30. Tāpēc manuprāt nekādas divas dienas nav vajadzīgas, un neaizmirsīsim to ka Jūs ar savu viedoki un problēmām esat viens, savukārt organizatoram ir jāizdabā katram dalībniekam un trasē bija jābūt no 06.30 līdz pēdējam apmeklētājam........ Par bedrēm, nu nebija viņas lielākas kā savulaik supersprintā jebkurā no posmiem kā arī citos ziemas kausos ir šādas bedres. Par trases līdzināšanu, starp braucieniem, tā notiek visur, personīgi man vairāk nepatika asfalta tīrīšana no akmeņiem un grants, jo tas pirmajiem braucējiem deva priekšrocības. Taču no nākamā posma šī problēma atkritīs, jo visi līderi startēs kopā. Vienīgais kas man personīgi krita acīs, ka tiesneši ar zilo karogu plivināšanu nebija diez ko aktīvi.... Jānis

27.11.2016
10:31

Pilnīgi piekrītu Kasparam, un no savas puses gribu pateikt paldies 333 par sačakarētu dienu. Interesanti ko orgi darītu ja pieteiktos 2x vairāk dalībnieku, brauktu visu nakti jeb varbūt vajadzētu sacensības dalīt 2 dienās. Par grunts daļu bija skaidrs jau sen, ja līst lietus viņa nav baudāma.Ja viss paliks tāpat bez izmaiņām lai veicas, ir jau arī citi ziemas kausi.

Ответить на комментарий
27.11.2016
4:28

Trase laba, bet pēc otrā braucieniem pilnīgs bezceļš (līst vai vajag grunts segumu), puika pats tak brauc sacensībās, padomā par kādu segumu laizt mašīnas trasē'. Tātad šī posmo rezūltāti nav objektīvi, jo otrajā braucienā kas brauca pēdejie braucia pa izčakarētu trasi, bet trešajā bruacienā tika trase līdzināta brauciena vidū,organizēšna ir pilnīgi nulle, nožēlojams pasākums. Vajadzēja sākts 12,00 sākām 14,00 :D es saprotu ka nauda tak ir galvenais, saproti Šlega ka cilvēki nav muļķi un ar tādu attieksmi braucēji pzudīs Esmu biznesmens un zinu klinetu velvemes ar cieņu Kaspars Šmits

Ответить на комментарий
27.11.2016
16:09

Nevajag uzreiz raudāt! Būs labi! ;)

27.11.2016
14:25

333 ir vienīgā vieta, kur ir atvēlēts tik daudz laika izbraukties trasē, tāpēc ir diez gan loģiski kāpēc pasākums ievelkas.Gribi ātrāk tikt mājas? Tad ierosini, lai uz pusi mazāk atvēla laiku,biznesmen!

Kvalitātes vadība Atsauksmes